Khamis, 22 Mac 2012

ohh SPM.. :)

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
SPM atau lebih dikenal
i sebagai Sijil Pelajaran Malaysia telah berjaya membuat orang gembira, menangis, dan lain-lain lagi..

di sini, aku nak ucapkan tahniah kat korang-korang yg berjaya mendapat keputusan yg cemerlang. dan kepada yg kurang cemerlang jgn risau, sekali gagal tak bermakna gagal selamanya..ok.?
nak tahu tak keputusan aku.? nak ke.? tak yah lahh, aku tak segempak kawan-2 aku..hihihii..

ok sebelum tu, yg kat bawah ni debaran sebelum result SPM keluar..
yg ni adalah nazar aku..


perasaan aku sbelum result diumumkan..


terima kasih Syafiq Farhan.. :D


13 jam sebelum result diumumkan.. :)

dan akhirnya
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

Alhamdulillah..
1A+, 1A, 2A-, 2B+, 1B, 1C ,1D..hahaa, ade C, D.. :)

so, aku ingin ucapkan
|
\/

terima kasih.. :D
bagi aku, penat lelah aku belajar selama 13 tahun (sejak dari tadika) berbaloi, amat berbaloi..dan aku merasa kepuasan..


perodua myvi
kenapa tetiba menyemak lak myvi ni.? hehee.. Alhamdulillah, mungkin rezeki aku..abah dgn mama nak bagi sebijik Perodua Myvi utk aku.. :) terima kasih mama abah..

THE END, happy ending.. :D
Alhamdulillah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.